Spotkanie

Zapraszam na rozmowę w każdej chwili. Zanim do mnie przyjdziesz zastanów się, jak byś odpowiedział, gdybym Cię zapytała o poniższe kwestie. Zabierz refleksje ze sobą, a ja przyjmę je jako prezent dla siebie. :)

Do zobaczenia na spotkaniu!


1.       Po co nam edukacja?
2.       Co w pracy nauczyciela dawałoby Ci wolność?
3.       Jakim człowiekiem chcesz być?
4.       Jakimi ludźmi chciałbyś, aby byli Twoi uczniowie?
5.       Jakie wartości są dla Ciebie ważne jako przyszłego nauczyciela?
6.       Szkoła dla Ciebie to ‘kultura wiedzy’ czy ‘kultura ignorancji’?
7.       Kim dla nauczyciela jest uczeń?
8.       Jak uczy się mózg Twojego ucznia?
9.       Bunt – sytuacja rozwojowa czy kolejny kłopot?
10.   Kim dla nauczyciela jest uczeń?
11.   Co jest celem wychowania?
12.   Co jest celem edukacji?
13.   Jak jako nauczyciel zamierzam dbać o swój bilans energetyczny?
14.   Co lepsze dla nauczyciela: edukacja masowa czy spersonalizowana?
15.   Kim jest człowiek?
16.   Co jest Twoim źródłem energii do pracy?
17.   Kim jest nauczyciel dla ucznia?
18.   Jakie znaczenie dla mnie jako przyszłego nauczyciela ma poczucie autonomii?
19.   Masz ‘ucznia trudnego’ czy jesteś nauczycielem niekompetentnym?
20.   Jakie znaczenie dla dziecka po kryzysie chorobowym ma proces odzyskiwania tożsamości?
21.   Jakie znaczenie dla ucznia w procesie wychowania i edukacji ma poczucie sprawczości?
22.   Co jest Twoją granicą w relacji z innymi?
23.   Jak dbasz o własne granice?
24.   Jaki wpływ na zdrowie ucznia ma zdolność do autorefleksji?
25.   Jakie znaczenie dla Twojego zdrowia ma zdolność do autorefleksji?
26.   Po co uczniowi i nauczycielowi zdolność autorefleksji w procesie edukacji?
27.   Jakie znaczenie w pracy nauczyciela ma współpraca z rodzicami?
28.   Jakim będziesz człowiekiem w chwili przejścia na emeryturę?
29.   Jaką masz alternatywę, gdybyś nie mógł być nauczycielem?
30.   Gdybyś mógł przeżyć życie jeszcze raz, kim byś był?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz